El ple municipal de l’Ajuntament d’Almoines de 2014 es va aprovar per unanimitat de tots els partits polítics, ja que es van introduir les esmenes presentades per Psoe i Compromís. Però amb el tancament de l’exercici econòmic de 2014 s’ha vist que el PP d’Almoines ha fet el que li ha donat la gana, no ha respectat l’acord del ple municipal i ha deixat algunes associacions sense subvenció econòmica.

En concret, no rebran ajuda econòmica l’associació Almoines Solidària  (800 €), els dolçainers (1000 €), la Unió Esportiva (futbol, 3300 €) i els partits polítics (2100 €). A més, la partida dirigida a l’atenció de dones maltractades també es queda sense invertir (500 €).

L’alcalde d’Almoines del PP ha fet una altra jugada “bruta”. Ha pagat les beques escolars, que van proposar Psoe i Compromís, amb la partida de l’Ampa d’Almoines (4.860 €). En total, ha retallat 12.000 euros del pressupost destinats a l’atenció social, educativa i esportiva del municipi.

Aquesta actuació del govern del PP és una burla a les associacions del municipi i al ple municipal que va aprovar el pressupost. A més, es castiguen les associacions que el Psoe i Compromís havien proposat de rebre ajuda econòmica a través de les esmenes presentades.