Compromís considera que el PP ha discriminat els seus regidors

El Síndic de Greuges ha contesta a la queixa que va posar el grup de municipal de Compromís per Almoines perquè l’alcalde del PP no facilitava un ordinador per a exercir les tasques polítiques d’oposició. Ara el Síndic de Greuges recomana l’Ajuntament d’Almoines que “facilite al grup municipal de Compromís els materials necessaris per a poder exercir les seues funcions de representació i participació pública en l’exercici del seu càrrec”.

Compromís considera que el Síndic de Greuges dóna la raó a la queixa del seu grup ja que considera una discriminació que tots els partits polítics tinguen un ordinador al despatx per treballar menys els regidors de Compromís.

A més, en la resposta de l’alcalde del PP al Síndic de Greuges va mentir, ja que va dir  que tots els grups municipals s’havien comprat el seu ordinador, cosa que va poder desmentir el grup de Compromís amb les factures de la compra dels ordinadors en les legislatures passades.

Compromís denuncia l’alcalde d’Almoines davant el Síndic de Greuges per discriminació
L’alcalde no contesta el Síndic de Greuges
L’alcalde d’Almoines menteix al Síndic de Greuges