Presenta una moció solidaritzant-se amb els treballadors de Bankia i Banc de València, i demana que no tanque l’oficina del municipi

El grup municipal de Compromís per Almoines demana a l’Ajuntament que estudie la possibilitat d’operar a través dels anomenats bancs ètics, aquells on els seus clients tenen dret a saber on i en què s’inverteixen els seus diners, comprometent-se com a entitat a no finançar activitats que es consideren reprovables, i optant per destinar els seus recursos només en projectes amb contingut social i ambiental.

La moció de Compromís també demana solidaritzar-se amb els treballadors del Bankia i Banc València, afectats per un “brutal” ERO, que pot deixar al carrer vora 5.000 empleats. A més, demana a Bankia que no tanque l’oficina d’Almoines.

Els regidors de Compromís també sol·liciten al govern de l’Estat espanyol i al Banc d’Espanya que la jubilació i/o indemnitzacions previstes de cobrar pels consellers dimitits de Bankia no siguen efectives.

Moció banca ética by Almoines Poble