Al mes d’octubre, l’equip de govern d’Almoines encara no ha presentat un pressupost municipal per al 2018 (el present any que està a punt d’acabar). Compromís per Almoines no entén aquesta situació i en el darrer ple municipal va demanar uns comptes per al 2018.

Compromís per Almoines espera una proposta de pressupostos per poder introduir partides socials i culturals, dos aspectes molt oblidats per l’actual govern del municipi. Compromís proposa una partida per ajudar les famílies en les vacunes infantils obligatòries i que no estan finançades per la Conselleria de Sanitat.

A més, les regidores de Compromís han proposat una altra partida per editar dos llibres que commemoren els aniversaris de dues associacions molt importants: els 25 anys de la l’associació musical l’Almoina (banda de música) i els 50 anys de la Unió Esportiva Almoines (futbol). Un llibre amb fotografies i testimonis sobre la història de les dues entitats.

A més, en la present legislatura, s’ha aprovat una rebaixa de l’IBI urbà a proposta de Comrpomís. I al proper ple, es debatrà una moció per rebaixa l’IBI rústic dels horts en produció.