Molts veïns i veïns han fet arribar les queixes d’inseguretat viària dels carrers de Sant Antoni i riu Serpis d’Almoines, ja que han passat tràilers i camions d’alta tonatge per aquestes vies urbanes, cosa que està prohibit.

A més, els carrers de Sant Antoni i riu Serpis suporten cada dia un elevat trànsit de vehicles, alguns dels quals circulen a elevades velocitats. El veïnat és queixa per la manca de seguretat i el perill que suposa per als vianants quan creuen estos carrers.

Compromís per Almoines demana un major control per part de la policia local per evitar el pas de vehicles prohibits.

A més, el col·lectiu de Compromís ha demanat la col·locació de passos elevats per a vianants que ocupen 4 cantons per facilitar el pas del veïnat i reduir la velocitat dels vehicles. Són plataformes que obliguen els vehicles a reduir la velocitat i eliminen barreres arquitectòniques per als vianants, fan augmentar la seguretat.