Compromís per Almoines demana la participació de la comunitat educativa en el disseny de l’ampliació de l’escola

Cal un consens al voltant de les noves aules del col·legi el Castell

En la construcció de la nova escola d’Almoines no es va tindre en compte l’opinió i les necessitats de la comunitat educativa. Ara, amb l’adhesió al pla Edificant, és una bona oportunitat perquè el disseny del projecte d’ampliació tinga en compte les necessitats de la comunitat educativa.

Per això, el grup municipal de Compromís per Almoines ha demanat al govern es que convoque una comissió d’estudi i seguiment, integrat per l’escola (professorat i personal de neteja), AMPA (mares i pares) i ajuntament (partits polítics i arquitecte) per tal de consensuar les necessitats i plasmar-les en el projecte d’ampliació.

Aquesta ampliació significa duplicar l’actual capacitat, ja que tindrà 6 aules d’Infantil més 12 aules de Primària. A més, cal l’ampliació de les zones comunes, les aules d’idiomes i música. Aprofitant l’ampliació, la conselleria d’Educació també s’ha compromés a incloure les necessitats històriques del centre: insonorització del menjador, cobrir una part del pati, el canvi de les làmines para-sol de les finestres i la millora de la zona d’administració.

Arxivat en: General