Fa dos anys, els regidors de Compromís per Almoines, Pepa Garcia i Raül Garcia, van acompanyar la presidenta de la banda de música l’Almoina, Carme Albuixech, i el professor Fermín Segura, a una reunió amb el diputat de Cooperació Municipal de la Diputació de València, Emili Altur, per demanar una ajuda per millorar el local de la banda de música.

Hui al matí, Emili Altur, acompanyat per la vicepresidenta de la Diputació, Maria Josep Amigó, han presentat les ajudes al patrimoni. La banda de música l’Almoina rebrà una subvenció de 45.000€ per a condicionar el local. Compromís per Almoines està molt satisfet per aquesta ajuda directa a l’associació musical i perquè el diputat Emili Altur ha complit la seua paraula.

La banda de música d’Almoines té més de 200 socis, 40 músics i 65 alumnes. A principis d’any ja va rebre una subvenció de 30.000 euros de la Diputació de València per condicionar i millorar la climatització i acústica d’aquesta antiga nau industrial convertida en centre neuràlgic de la cultura en el municipi. A més, el consistori va destinar 13.000 euros del seu pressupost.

En poc de temps, el local de la banda de música ha renovat completament la seua imatge i ha millorat l’acústica gràcies a les ajudes de la Diputació de València, la paraula del diputat Altur i la intermediació del grup municipal de Compromís per Almoines.