Compromís per Almoines proposa una rehabilitació integral per dignificar l’espai públic

Les escoles velles acullen actualment la seu de moltes entitat d’Almoines i s’hi ubica l’escola de música i diferents tallers, però l’edifici ja no reuneix les mínimes condicions de seguretat. A més, el govern d’Almoines ha descuidat des de fa any el seu manteniment, sobretot dels jardins i els patis.

En resum, l’edifici és vell: no té eixides d’emergència ni extintors, no està adaptat a les persones amb mobilitat reduïda, els lavabos tenen més de 30 anys, té la instal·lació elèctrica obsoleta i la il·luminació nocturna és precària i insegura.

Per totes aquestes raons, Compromís per Almoines porta temps demanant una inversió important  per rehabilitar aquest edifici vell i convertir-lo en un Casal d’Associacions digne. Només cal que el govern municipi dedique cada any una part de les subvencions de la Diputació de València en convertir les escoles velles en un edifici nou. Cada any arriben uns 200.000 euros en inversions.