En primer lloc, Compromís vol denuncia l’ús partidista del perfil oficial de Facebook de l’Ajuntament d’Almoines i el cinisme d’este (des)govern, ja que vol amagar la seua deixadesa culpant l’oposició: si no hi ha prou mobiliari urbà és perquè en quasi 2 anys l’alcalde no ha sabut invertir (tots els anys han arribat més de 100.000 euros en ajudes).
Els mitjans oficials han d’estar al servei del ciutadà, han de ser objectius i útils, i mai al servei del partit del govern (cosa que han fet durant molts anys els governs conservadors d’este país).
En segon lloc, el grup municipal de Compromís es va abstenir (no en contra) perquè este govern no ha consensuat cap projecte (l’obra es fa igual). I només s’ha dignat a consensuar quan ha necessitat els vots de l’oposició per arreglar una irregularitat (la tanca del parc del trenet).
En tercer lloc, Compromís espera que es deixe de fer ús partidista del Facebook, i almenys, es publique el punt de vista de Compromís, que també és ajuntament (el dret de rèplica).