Compromís per Almoines ha mantés una entrevista amb el director de Caixa Popular de Gandia, Paco Femenia, per estudiar la possibilitat que aquesta caixa valenciana puga donar un servei financer al nostre municipi. Caixa Popular està valorant la proposta d’obrir una oficina a Almoines, després que totes les entitats bancàries hagen tancat.

Aquesta iniciativa de Compromís s’ha fet perquè hi ha preocupació i alarma social, ja que Almoines s’ha quedat sense servei bancari (ni oficines ni caixers automàtics), ja que ha tancat l’oficina de Caja Mar i fa uns anys va tancar Bankia.

I per què Compromís s’ha reunit amb Caixa Popular? Per què és una caixa, és cooperativa i  és la primera entitat financera valenciana. Compromís també proposa a l’Ajuntament que comence a operar amb aquesta entitat valenciana.

Compromís continuarà reunint-se amb els responsables de Caixa Popular i col·laborarà amb aquesta entitat per aconseguir que obriga una oficia al nostre municipi, i evitar així que Almoines es quede sense servei bancari.