Considera una irresponsabilitat que l’obra ja estiga feta abans d’aquest tràmit

En el passat ple municipal els regidors de Compromís per Almoines van votar a favor de l’acceptació de la delegació de contractació d’una obra del PPOS de 2016 que ja està feta. Amb els vots a favor de Compromís es vol evitar que la Diputació de València retire la subvenció i siga el consistori qui assumisca el cost de l’obra. Es tracta d’un error de tràmit administratiu que li podria costar a l’ajuntament 10.000 euros.

En concret, són 10.000 euros per a tancar el recorregut del circuit ferroviari del parc del Trenet.

Malgrat votar a favor, Compromís per Almoines considera una irresponsabilitat que l’equip de govern porte a ple la delegació de contractació una vegada l’actuació està feta. “És una irresponsabilitat política, ja que es poden perdre els 10.000 euros de la subvenció”. Però el fons de la qüestió és que l’equip de govern, en minoria, no consensua cap projecte. Els regidors de Compromís demanen seure en una taula amb tots els partits polítics i parlar de les necessitats del municipi, i obrir l’elecció de projectes a la participació ciutadana.