Compromís per Almoines va celebrar divendres passat la tercera assemblea oberta a tota la ciutadania per parlar de la situació política del municipi i recollir propostes de millora. Una de les conclusions de l’assemblea va ser que Compromís posarà a treballar tant regidors d’Almoines com diputats a les Corts Valenciana i la Diputació de València i els consellers del govern valencià per aconseguir inversions per al poble.

Amb la nova situació política, tant al País Valencià i com a Almoines, Compromís va assegurar davant dels assistents a l’assemblea que farà de mitjancer perquè les administracions valencianes milloren les infraestructures d’Almoines, com és el condicionament del local de la música, l’ampliació del CP el Castell o la via verda del riu Serpis.

En aquests pocs dies de la nova legislatura, Compromís ja ha presentat 15 registres d’entrada i dues mocions al ple municipal, ja que des de l’oposició considera que també es pot treballar pel poble, després que Units rebutjara l’oferta de govern de coalició.

En l’assemblea ciutadana també es va demanar major participació ciutadana en la presa de decisions i transparència de l’ajuntament.