Els regidors Pepa Garcia i Raül Ribes han formalitzat la seua candidatura a les primàries de Compromís per encapçalar la llista a les eleccions municipals de 2015.

Tots els militants i simpatitzants de Compromís per Almoines podran votar en les primàries que se celebraran el dia 31 de gener. El regidor més votat serà el candidat de Compromís a l’alcaldia d’Almoines. Qui vulga participar en les primàries s’ha d’inscriure prèviament en esta web: https://compromis.net/primaries/

Pepa Garcia ha estat regidora de Serveis a les Persones en l’anterior legislatura, i actualment està a l’oposició i és la representant del consistori al Consell Escolar. Treballa a l’hospital comarcal de Gandia en l’administració. Pertany a l’associació Almoines Solidària.

Raül Ribes també és regidor a l’Ajuntament d’Almoines i en les dues anteriors legislatures va ser regidor de Festes i Urbanisme. És fuster de professió i pertany a la Colla de Dolçainers i Tabaleters de la Safor i a les associacions de Moros i Cristians, i Cordà-Roglet.