Els regidors de Compromís presentaran una moció de suport als professionals de RTVV i responsabilitats polítiques pel tancament d’este servei públic

El tancament de RTVV és un exemple de la mala política del govern del PP al capdavant de la Generalitat Valenciana des de fa quasi 20 anys, un govern i un partit polític que ens portar a la ruïna econòmica, cultural i social dels valencians i valencianes. Per això, el grup municipal de Compromís per Almoines demana la dimissió del president de la Generalitat, Alberto Fabra, de tot el govern valencià i que es convoquen eleccions anticipades, perquè és urgent posar el comptar a zero.

Compromís per Almoines presentarà una moció al ple municipal donant suport als professionals de RTVV, els quals no són els responsables del seu tancament i demana responsabilitats polítiques per fer un ERO il·legal.

A més, tal com ha dit el comité de treballadors de RTVV, Compromís denuncia “que ex-directius d’aquesta empresa són implicats en casos de corrupció lligats al cas Gürtel; ex-directius d’aquesta empresa són encausats per casos d’abusos sexuals a treballadores d’aquesta casa. Ex-directius d’aquesta televisió han elaborat un ERO il·legal… I ara els treballadors hem de pagar els plats trencats i renunciar a un servei públic. Cinc milions de valencians es queden sense la seua ràdio i televisió”.

MOCIÓ