Els darrers quatre anys, el pressupost es tanca amb superàvit, malgrat les mentides del PP

Dijous a la nit el ple municipal va donar compte de la liquidació del pressupost corresponent a l’exercici 2012, el qual es va tancar de manera positiva: +203.098,81 €.

És el quart any consecutiu que el pressupost municipal es liquida de manera positiva, la qual cosa desmenteix les afirmacions del govern del PP sobre la situació econòmica de l’Ajuntament d’Almoines. “El PP, després de dos anys de desgovern, ha de deixar de mirar pel retrovisor, ha de deixar de mentir i començar a gestionar“.

Aquestes dades, juntament amb les xifres d’endeutament: Almoines és un dels pobles que menys deute té de la Safor, desemmascaren el discurs catastrofista de les arques municipals.

Al darrer ple municipal es van evidenciar els vertaders problemes de l’equip de govern del PP: l’abandonament de les associacions i la deixadesa del municipi. Representants d’algunes entitats d’Almoines van acudir al ple per queixar-se de la falta de pagament de les subvencions per part del PP. La veritat és que les associacions passen per moments difícils que ja Almoines no va tindre pressupost el 2011; les entitats encara no han cobrar les ajudes de 2012; i el pressupost de 2013 encara no s’ha aprovat. Retrets que es van sentir en el torn obert de paraula del públic.

Romanent: +203.098 €

Romanent: +103.763 €