Tal com diu la nota de premsa del govern del PP d’Almoines, l’Ajuntament ha pagat l’assignació de 2012 als partits polítics al grup municipal de Compromís per Almoines, 1.200 euros, tal com es va aprovar al ple municipal i tal com es va fer la legislatura passada.

Aquesta assignació també la reben els grups municipals del PP i del Psoe. En la nota de premsa, sembla que l’alcalde fa un favor o dóna una almoina a Compromís, quan és el ple qui aprova l’assignació i la reben tots els grups municipals.

Compromís no callarà per rebre l’assignació que marca la llei, una assignació que es va donar pocs dies abans que l’alcalde contestara al Síndic de Greuges pel tema de l’ordinador.  Mai cap alcalde li ha dit a l’oposició en què s’ha de gastar la subvenció dels  grups municipals.

El més sorprenent de tot és que el PP ha pagat al grup municipal de Compromís però no ha pagat encara les subvencions de les associacions ni ha distribuït la partida de solidaritat. El PP paga a qui vol i quan vol. Tornem a repetir, eixa assignació no ens farà callar.

El PP no governa, està en una crisi continua i es dedica a fer oposició a l’oposició. El PP d’Almoines té un problema perquè no té idees. Menteix descaradament, fins i tot, al Síndic de Gregues: Compromís ha demostrat amb factures que els anteriors governs havien pagat els ordinadors de tots els grups municipals.

És més fàcil dir la veritat que mentir. Si l’alcalde del PP no vol comprar un ordinador als regidors del grup municipal de Compromís per a treballar que ho diga, però que no s’invente històries, ni pague abans l’assignació al grup abans que a les associacions del municipi. Ens fa vergonya aquest govern del PP.

NOTÍCIA RELACIONADA
Almoines abona 1.200 euros a Compromís, Las Provincias