Compromís vol que tant l’Ajuntament com les associacions i els centre educatius s’impliquen en ajudar les famílies d’Almoines més necessitades. Per això, proposa la creació d’un Banc d’Aliments.

Compromís valora molt positivament les iniciatives que han tingut algunes associacions del municipi, com les ames de casa, i altres persones a títol personal de recollir menjar per repartir entre les persones necessitades. Però ha arribat el moment de donar un nou impuls a la solidaritat i implicar tota la societat en crear un Banc d’Aliments.

A més, els regidors de Compromís demanen a la Generalitat una normativa que prohibesca la destrucció d’aliments en bon estat per part de les grans cadenes d’alimentació.

Compromís també proposa que l’Ajuntament signe un conveni amb els supermercats perquè el menjar sobrant, i en bon estat, puga ser repartit entre el veïnat d’Almoines amb necessitats alimentàries.

moció banc aliments.doc by Almoines Poble