Compromís va aconseguir que el govern del PP mantinguera el projecte inicial amb mobiliari urbà

Després d’un any i mig, per fi, la plaça de l’Estació d’Almoines està acabada. Esta setmana s’ha acabat de col·locar el mobiliari urbà que faltava: fanals amb plaques solars, bancs i aparcament de bicicletes. El grup municipal de Compromís està content, ja que una de les primeres mesures del govern del PP en arribar a l’alcaldia era signar la recepció de l’obra sense incloure el mobiliari urbà, “per estalviar diners”.

El projecte inicial, començat en la passada legislatura i finançat amb el Pla Confiança, incloïa el mobiliari urbà, i els regidors de Compromís han lluitat des de l’oposició perquè la plaça tinga fanals, bans, aparcament i papereres, tal com es va preveure i s’havia compromés l’anterior govern amb el veïnat.

Curiosament, les obres del carrer i plaça de l’Estació han estat finançades amb el Pla Confiança de la Generalitat Valenciana, el qual encara no ha sigut ingressat en la seua totalitat a les arques municipals.

2013-01-17 13.13.36