El grup municipal de Compromís ha presentat una moció perquè la web del municipi tinga la màxima informació sobre el dia a dia del consistori, així els ciutadans podran consultar totes les dades de l’Ajuntament i aconseguir una administració més transparent.

Els regidors de Compromís han proposat que l’Ajuntament d’Almoines s’aproxime als 80 ítems que proposa l’organització Transparency International, com per exemple, que la web tinga la informació del pressupost, dels deutes, la contractació de personal i obres públiques, els convenis i subvencions, entre altres ítems.

També s’ha posat damunt la taula un decàleg de l’associació valenciana Govern Obert, la qual proposa webs municipals més socials, la presència en xarxes socials i fomentar l’obertura de les dades, entre algunes coses.

Segons Compromís, gràcies a Internet i les noves tecnologies de la informació i la comunicació avui és més fàcil que mai accedir a la informació i a la formació, participar, col·laborar i difondre el coneixement.

Moció transparència informació al web municipal by Almoines Poble