El grup municipal de Compromís per Almoines proposa al govern que pose en marxa campanyes informatives i de canvi de comportament per acabar amb la “deplorable imatge de les caques dels gossos als carrers “. Aquestes campanyes han d’anar dirigides als propietaris dels animals perquè recullen els excrements.

Compromís també demana al govern municipal que netege de manera urgent “zones sensibles” d’Almoines, com són els voltants de l’escola pública i altres zones verdes, que estan plenes d’excrements, la qual cosa dóna una imatge roïna del nostre poble.

Compromís és conscient que el problema dels excrements en la via pública ve de lluny, per això és fan necessàries campanyes dirigides als propietaris dels gossos perquè canvien el comportament d’embrutar els carrers d’Almoines, un problema que molesta cada vegada més el veïnat.

El grup de Compromís també considera necessari aplicar l’ordenança de tinença d’animals de companyia i posar sancions als propietaris de gossos que incomplesquen l’ordenança.

Moció contra els excrements d’animals