El PP nega als regidors de Compromís un ordinador i impressora per poder treballar, cosa que tenen la resta de grups municipals

Des de principi d’aquesta legislatura, els regidors de Compromís per Almoines han sol·licitat tres vegades el material necessari per poder realitzar la tasca d’oposició, com és tindre un ordinador i una impressora al despatx municipal. Un material que sí tenen la resta de grups municipals, i que en l’anterior legislatura quan governava el Bloc i EU, tenen tots els partits amb representació municipal.

Davant del silenci de l’alcalde d’Almoines, els regidors de Compromís han denunciat el primer edil davant del Síndic de Greuges per discriminació i per no haver contestat les tres sol·licituds d’aquest grup municipal.

Fins i tot, Compromís per Almoines considera que l’alcalde d’Almoines està cometent una il·legalitat, ja que l’article 27 del ROF estableix una obligació imperativa de proporcionar locals i mitjans materials als regidors en la seu consistorial.

Sol·licitud ordinador