Els militants del Bloc d’Almoines han elegit l’exalcalde Vicent Ribes com a nou secretari local d’aquesta formació política. La novetat ha estat que Vicent Ribes ha sigut elegit a través d’un congrés local virtual, realitzat a través d’Internet. A més, Ribes ha estat elegit per unanimitat dels militants del Bloc d’Almoines.

El nou secretari local del Bloc d’Almoines s’ha marcat tres objectius: ampliar la base social del Bloc; consolidar la marca de Compromís, juntament amb Iniciativa; i obrir nous camins de diàleg amb la resta de forces progressistes d’Almoines.

Vicent Ribes, alcalde de 2005 a 2011, ha estat vinculat a la vida política d’Almoines des de temps de la UPV, i ha sigut regidors en diferents legislatures. A més, ha col•laborat en associacions del municipi, com la banda de música, l’Ampa o l’UE el Castell (futbol). Ribes porta més de 30 anys de docent i ha tinguts diferents càrrecs de responsabilitat en la direcció de centres educatius o al Cefire.