El portaveu de Compromís per Almoines, Camilo Gregori, ha preguntat per escrit perquè l’alcalde del PP, Antonio Olaso, explique en una reunió amb la resta de grups polítics i amb les propietàries de la Fàbrica el projecte i el pressupost del centre polivalent que pensa realitzar en l’antiga fàbrica de Lombard.

Compromís demana a l’alcalde els acords per escrit amb què va arribar amb el president de la Diputació de València, el projecte i el seu pressupost. Compromís no considera correcte que els partits polítics de l’oposició s’hagen assabentar del tema per la premsa i l’alcalde, una vegada més, no busque ni el consens ni el diàleg amb els grups municipals.

A més, Compromís preguntarà al president de la Diputació de València, Alfonso Rus, sobre el contingut de la reunió i els acords amb l’alcalde d’Almoines sobre este centre polivalent, a través del diputat de Compromís en la corporació provincial, Emili Altur.

pregunta centre polivalent fàbrica pdf